2016. december 13., kedd

Másfél évig laktam fiaimmal a Fény Házában.

Másfél évig laktam fiaimmal a Fény Házában. Amikor odakerültünk magunk mögött kellett hagynunk mindent, nem volt szinte semmink.

A családgondozóinktól és az otthonban levő anyukáktól is rengeteg segítséget kaptunk, így tudtunk új életet kezdeni. Közösségre találtunk, mellénk álltak. Ez olyan tapasztalat volt, amelyet már hosszú ideje nem élhettünk át. Mindannyiunknak nagyon segített az,hogy szép, tiszta, rendezett, modern új otthonba kerültünk. A családgondozóink és az ott levő személyzet folyamatosan figyeltek ránk, minden problémánkra segítettek megoldást találni, így lassanként újra tudtam szervezni az életünket.

A családgondozók sokat segítettek iskolát találni és a hivatalos ügyeink intézésében. Amikor ismét készen álltunk az önállóságra segítettek az albérletkeresésben is. Az otthonban levő többi édesanyának is hálás vagyok, támogattak olyan módon, ahogyan egy nagycsaládban segítjük egymást. A kisebbik fiam szorongó, félénk gyermek, de a figyelmességnek és törődésnek hála sikerült megszoknia az új környezetet, feloldódott és bekapcsolódott a közös programokon ő is. A nagyobbik fiam is gyorsan beilleszkedett.

Bentlakásunk alatt is jártunk az Üdvhadsereg Lemberg utcai gyülekezetébe. Bár átemnetileg,kiköltözésünk után – a bírósági döntés következtében – a fiaim visszakerültek az apjukhoz, a reményt nem adtam fel.

Nagyon jó érzés, hogy nem hagytak magamra a gondjaimmal, és tartozom valahova, van egy közösség, ahol befogadtak, miután egyedül maradtam. Sokat segít ez a gyülekezet a hitbeli fejlődésben, és abban, hogy újra tudjam kezdeni az életem.


Tar Ágnes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése