Hatásos tévéreklámmal hívta fel az adakozásra a figyelmet a svájci Üdvhadsereg karácsonyi kampányában. Az üzenet lényege, hogy bármelyikőnk kerülhet perifériára.
Ez a kampány annyira ötletesnek bizonyult, hogy egy magyar marketinggel foglalkozó oldal is írt róla, megemlítve az Üdvhadsereg kampányának hatásosságát.
A reklámkampány címe, "Für Menschen, die vom Glück verlassen wurden" (~"Azoknak az embereknek, akiket cserbenhagyott a szerencse") nem új kezdeményezés, hiszen 2011 és 2012-ben is hasonló néven folyt, de akkor csupán plakátokon történt a hirdetés. 2014-ben a plakátokon túl a fent látott videóval egészítették ki a sorozatot. A kampányban egyszerre jelnik meg a boldog, sikeres élet, és a szomorú alternatív valóság. A kampány tökéletesen szemlélteti, milyen, ha kicsúszik kezünkből az irányítás.
Pinterest oldalunkon is összeszedtük a kampány plakátjait, amit oldalunkon meg is tekinthet.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése